Arabistan’da 2 ABD’liye Ateş Açıldı…

Arabistan’ın doğusunda yer alan el’İhsae bölgesinde Amerikalı iki kişiye ateş açıldığı bildirildi.

El’Meyadin haber  kanalına göre, eş’Şarkiye  bölgesi polis sözcüsü yaptığı açıklamada,  dün iki Amerikalının bir araçla el’İhsae bölgesinde yer alan Selahaddin Eyyubi  caddesinden geçerken kendilerine  ateş açıldığını ve olay sonucunda  iki Amerikalının da yaralandığı ve hastaneye intikal ettirildiklerini söyledi.

Arabistan polisi medya  sözcüsü,  hükümetin ilgili birimlerinin olayı incelemeye başladıklarını söyledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.